-
Світлові вивіски
Вивіска – один з видів зовнішньої реклами, це конструкція, що розміщується на фасаді будівлі, безпосередньо біля місця розташування рекламодавця і являється його рекламною основою. Вивіска виготовляється з пластику, акрилового скла чи композитного матеріалу. Вона може бути плоскою, об’ємною чи з об’ємними елементами, світловою, зі світловими ефектами, або ж несвітловою. Саме від вивіски частково залежить і подальший комерційний успіх рекламодавця. -
Оформлення вітрин
Вітрина - засклена частина екстер'єру будівлі магазину чи іншого комерційного об’єкту, яка дає можливість бачити з вулиці експозицію товару, що знаходиться всередині приміщення. Рекламне оформлення вітрин призначене для додаткового залучення потенційних покупців, що проходять повз місце продажів, а також для її прикрашення. Вітрину можна оформити за допомогою аплікації з самоклеючої плівки, друку на банері чи папері, або з використанням об’ємних рекламних та декоративних елементів. -
Листівки
Листівки – розповсюджений інформативний варіант рекламної друкованої продукції, який допомагає поширити інформацію про товари чи послуги під час проведення рекламних кампаній чи акцій. Їх можна друкувати різного формату, як великими тиражами для масового розповсюдження так і дрібними для індивідуального. -
Реклама на маршрутних автобусах
Популярність, доступність, швидкість, зручність та вигідність – все це про рекламу на маршрутках. Щоденно на маршрутній мережі Тернополя курсує понад 200 автобусів. Значна частина з них «возить» рекламу, яка привертає до себе увагу потенційних споживачів і покупців. -
Широкоформатний друк
Яскрава й приваблива реклама – запорука ефективності рекламної кампанії. Домогтися такого ефекту допоможе широкоформатний друк - вид рекламної поліграфії, спрямований на виготовлення банерів, постерів, афіш, стендів та інших рекламних матеріалів. -
Таблички
Інформаційна табличка – це носій, на якому вказана інформація про організацію: назва, розміщення, графік роботи, контактні дані і інше. В окремих випадках, табличка може містити інформацію про напрямок і відстань – це вказівна табличка, вказівник. Їх розміщують при вході у будівлю, у фоє, на конкретному поверсі чи на дверях. Таблички можна виготовляти довільної форми, розмірів і з різних матеріалів. -
Реклама на приватному транспорті
Якщо Ваша компанія володіє власним автотранспортом, Вам неодмінно підійде брендування авто - розміщення реклами на приватному транспорті. На відміну від класичної реклами на громадському транспорті, брендуючи власне авто, Ви не витрачаєте кошти на його оренду і не прив’язуєтесь до певного маршруту. -
Візитки
Візитка — невід’ємний атрибут комерційної діяльності, який дозволяє здійснити обмін контактною інформацією при зустрічі з потенційним клієнтом, партнером. Інколи за візиткою складається перше враження про співрозмовника, тому слід подбати про її наявність, презентабельність і інформативність. -
Реклама на тролейбусах
Реклама на тролейбусах у Тернополі – не новий але яскравий спосіб тривалого розміщення реклами. Вашу рекламу бачить багатотисячна аудиторія водіїв, пасажирів та пішоходів. Велика поверхня тролейбуса дозволяє створити образ Вашого бренду, або заявити про Ваші послуги яскраво та незабутньо! -
Eлементи інтер’єру
Неодноразово окрім рекламної продукції нам доводилось допомагати дизайнерам вирішувати питання оформлення приміщень елементами інтер’єру. Внутрішня реклама, стійки для рецепції, прилавки, полиці вітрин, настінний декор, виставкове обладнання, фотозони і багато іншого. Дизайнерські ідеї та індивідуальний підхід до кожного замовлення. -
Стенди
Інформаційні стенди (в т.ч. «куток споживача») – зручний і ефективний спосіб розміщення необхідної для клієнта, покупця чи відвідувача інформації в офісі, кафе, аптеці, магазині, школі, дитячому садку. Це один із інструментів рекламного оформлення приміщення зі збереженням корпоративного стилю. Такі стенди можуть бути виготовлені різноманітної форми, розмірів, кольорів з врахуванням індивідуальних особливостей. -
Наклейки
Наклейки (наліпки), як елемент рекламної продукції, друкуються на самоклеючому папері або самоклеючій плівці. Плівка більш стійка до впливу зовнішніх факторів, тому наклейки на ній використовуються у зовнішній рекламі. Стікери та наліпки для внутрішнього використання друкують на самоклеючому папері. Якщо ж це гарантійні пломби – їх друкують на саморуйнівному папері. -
Несвітлові вивіски
Відсутність підсвітки у вивісці вказує, що вона несвітлова. Але, і така яскрава вивіска забезпечить рекламний ефект. В темний час доби несвітлову вивіску можна додатково освітити зовнішніми прожекторами чи вуличним світлом. -
Реклама на таксі
Брендування таксі - також досить популярна послуга, такі автомобілі рідко стоять на місці, переміщаючись з одного кінця міста в інший. Значна кількість брендованих автомобілів робить рекламу впізнаваною.