Реклама на таксі
Брендування таксі - також досить популярна послуга, такі автомобілі рідко стоять на місці, переміщаючись з одного кінця міста в інший. Значна кількість брендованих автомобілів робить рекламу впізнаваною.
Візитки
Візитка — невід’ємний атрибут комерційної діяльності, який дозволяє здійснити обмін контактною інформацією при зустрічі з потенційним клієнтом, партнером.
Інколи за візиткою складається перше враження про співрозмовника, тому слід подбати про її наявність, презентабельність і інформативність.
Листівки
Листівки – розповсюджений інформативний варіант рекламної друкованої продукції, який допомагає поширити інформацію про товари чи послуги під час проведення рекламних кампаній чи акцій. Їх можна друкувати різного формату, як великими тиражами для масового розповсюдження так і дрібними для індивідуального.
Наклейки
Наклейки (наліпки), як елемент рекламної продукції, друкуються на самоклеючому папері або самоклеючій плівці. Плівка більш стійка до впливу зовнішніх факторів, тому наклейки на ній використовуються у зовнішній рекламі.
Стікери та наліпки для внутрішнього використання друкують на самоклеючому папері. Якщо ж це гарантійні пломби – їх друкують на саморуйнівному папері.
Стенди
Інформаційні стенди (в т.ч. «куток споживача») – зручний і ефективний спосіб розміщення необхідної для клієнта, покупця чи відвідувача інформації в офісі, кафе, аптеці, магазині, школі, дитячому садку.
Це один із інструментів рекламного оформлення приміщення зі збереженням корпоративного стилю. Такі стенди можуть бути виготовлені різноманітної форми, розмірів, кольорів з врахуванням індивідуальних особливостей.
Світлові вивіски
Вивіска – один з видів зовнішньої реклами, це конструкція, що розміщується на фасаді будівлі, безпосередньо біля місця розташування рекламодавця і являється його рекламною основою.
Вивіска виготовляється з пластику, акрилового скла чи композитного матеріалу. Вона може бути плоскою, об’ємною чи з об’ємними елементами, світловою, зі світловими ефектами, або ж несвітловою.
Саме від вивіски частково залежить і подальший комерційний успіх рекламодавця.
Несвітлові вивіски
Відсутність підсвітки у вивісці вказує, що вона несвітлова. Але, і така яскрава вивіска забезпечить рекламний ефект. В темний час доби несвітлову вивіску можна додатково освітити зовнішніми прожекторами чи вуличним світлом.
Оформлення вітрин
Вітрина - засклена частина екстер'єру будівлі магазину чи іншого комерційного об’єкту, яка дає можливість бачити з вулиці експозицію товару, що знаходиться всередині приміщення.
Рекламне оформлення вітрин призначене для додаткового залучення потенційних покупців, що проходять повз місце продажів, а також для її прикрашення. Вітрину можна оформити за допомогою аплікації з самоклеючої плівки, друку на банері чи папері, або з використанням об’ємних рекламних та декоративних елементів.